/Vacature vestiging Waspik

Manager Planmatig Onderhoud

Krijg jij energie van het leidinggeven aan een loyaal team van plan-/werkvoorbereiders, onderhoudsadviseurs en projectleider met zijn uitvoerders? Wil jij samen met dit team doorgroeien naar de top 5 onderhoudsbedrijven in Zuid-Nederland? Dan ben jij de Manager Planmatig onderhoud die wij zoeken!

Solliciteren

Wat ga je doen?

De afdeling planmatig onderhoud vormt het fundament van SW Vastgoedverbetering. Als eindverantwoordelijke ben jij operationeel, commercieel en financieel verantwoordelijk en stel je jaarlijks het beleid vast met de regiomanager Zuid. Dit team stuur je aan vanuit het kantoor in Waspik en af en toe breng je een bezoek aan een project.

 

  • Je bent verantwoordelijk voor de aansturing van het team en ontwikkeling van het beleid;
  • Samen met de manager renovatie en regiomanager vorm je het MT van de regio Zuid;
  • Naast aansturing ben je ook een meewerkend voorman en stroop je de mouwen op;
  • Je wisselt kennis en informatie uit over projectervaringen en kengetallen;
  • Je signaleert trends in de markt, zoals circulariteit of ontwikkelingen op robotisering en optimaliseert hiermee interne processen;
  • Je neemt actief deel in stuur- en werkgroepen om RGS samenwerkingen verder te optimaliseren.

 

De focus van jouw team ligt op het naar tevredenheid van de opdrachtgevers uitvoeren van (resultaatgericht) planmatig onderhoud aan de gevel. Je werkt primair voor woningcorporaties, onderwijs- en zorginstellingen en vastgoedbeheerders en helpt mee bij het beheren van de klantrelatie. De projecten hebben een financiële omvang van €10.000,- tot soms €1.500.000,-.

Dit breng jij mee

  • Je beschikt over een afgeronde Hbo-opleiding in de richting van bouwkunde of (bouw)technische bedrijfskunde;
  • Je hebt ervaring in een leidinggevende functie in de sector vastgoedonderhoud;
  • Je hebt kennis en ervaring met RGS;
  • Je handelt en denkt vanuit de wereld van woningcorporaties en zakelijke vastgoedbeheerders;
  • Je bent communicatief sterk: communiceren met verschillende relaties en collega’s gaat jou goed af.

Dit bieden bij

  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • Uitstekend salaris met een nette pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen en 7 ATV-dagen op fulltime basis;
  • Leaseauto, smartphone en laptop;
  • Eventuele winstdelingsregeling;
  • Werken in de goede sfeer van een sociale organisatie, die landelijk opereert en waar transparantie en collegialiteit centraal staan;
  • Deelname SW Academy en budget voor professionele ontwikkeling;
  • Goed inwerkprogramma waarbij je uitgebreid kennis maakt met de organisatie.

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden worden in een contract voor bepaalde tijd opgenomen, welke bij goed functioneren omgezet kan worden naar een contract voor onbepaalde tijd.

Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

Wie zijn wij?

SW Vastgoedverbetering gaat voor een positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 70 jaar in voor het verbeteren van  het bestaande vastgoed. Onze organisatiestructuur met vestigingen en regio’s maakt dat wij een landelijke uitstraling en slagkracht combineren met lokaal ondernemerschap. Dit doen we inmiddels met ruim 500 vakmensen, verdeeld over 11 vestigingen.

SW wil aantoonbaar Impact hebben op drie gebieden: Vastgoed, Mens en Maatschappij.

Impact op Vastgoed heeft SW met drie landelijke concepten:

  • ServiceDirect, voor dagelijks onderhoud;
  • PlanOptimaal, voor planmatig onderhoud;
  • WoonBeter, voor groot onderhoud en renovaties.
Over ons

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan Anita van der Veen, recruiter, naar avdveen@swbv.nl. Telefonisch contact opnemen of een bericht via Whatsapp sturen kan ook naar Anita, 06 – 55 17 42 40.

Solliciteren

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.