/vacature - vestiging Waspik

RGS Planvoorbereider

Als Planvoorbereider bij SW kom je terecht in de dynamische wereld van nieuwe samenwerkingsvormen tussen SW en haar opdrachtgevers. Je kruipt in de huid van de opdrachtgever en komt met ideeën en voorstellen die wat breder, verder en dieper gaan dan wat de opdrachtgever zelf heeft bedacht. Jouw ideeën zijn vernieuwend en creatief. Je bent cijfermatig en analytisch sterk én technisch onderlegd. Je regisseert de projecten vanaf de initiatieffase tot en met de opstart van de uitvoering. Je verzorgt de opnames en voorbereiding van het project en blijft in de uitvoeringsfase nauw betrokken. Je onderhoudt contacten met de opdrachtgever, leveranciers, collega’s en overige interne en externe betrokkenen.

Jouw werkzaamheden

  • Je bent de procesleider die verantwoordelijk is voor de voortgang, de technische engineering en de financiële haalbaarheid van de projecten die onder jouw verantwoordelijkheid vallen;
  • Je wordt vanaf de initiatieffase bij het ontwikkeltraject betrokken;
  • Contacten met onze opdrachtgevers en extern betrokkenen zijn onderdeel van het proces;
  • Je inventariseert omgevingsfactoren en schakelt waar nodig ook externe adviseurs in;
  • Je hebt een adviseren rol met betrekking tot de constructie- en materiaalkeuzes.
  • Je bevordert en stimuleert verdere ontwikkeling van RGS kennis bij collega’s.

Dit breng jij mee

Je beschikt over bouwkundige en technische kennis van vastgoedonderhoud op HBO niveau en je hebt een aantal jaren concrete werkervaring in die sector. Je hebt voldoende vak en materiaalkennis en ervaring met overige onderhoudswerkzaamheden. Daarnaast ben je sociaal vaardig en kun je je werkzaamheden goed organiseren.

Naast bovenstaande punten, herken je je in onderstaande:

    • Kennis van RGS methodieken;
    • Affiniteit met ICT: gebruik van inspectieapps, plannings- en MJOB programma’s. Kennis van softwarepakket Alert (Centric) is een pré;
    • Sociaal vaardig en sturend op het gebied van afstemming tussen diverse partijen, het bereiken van consensus hierbij en kennisoverdracht;
    • Accuraat en precieze werkwijze;
    • Goede uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift.

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een uitdagende functie in een dynamische omgeving. Een prettige werksfeer en een enthousiast team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan MConrads@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Marc Conrads, Sr. Onderhoudsadviseur op telefoonnummer 06-53 60 19 90.

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Over SW

SW BV is dé specialist in vastgoedverbetering: van bouwkundige renovatie tot en met totaal- onderhoud van bestaand vastgoed voor de professionele markt. SW heeft een landelijke dekking met zes regio’s en twaalf vestigingen. Daardoor kent SW een grote lokale betrokkenheid. SW is sterk decentraal georganiseerd met korte communicatielijnen, wat zichtbaar wordt in een hoge betrokkenheid van al haar medewerkers. Daarmee is SW een efficiënte en gedreven organisatie met nauwe interne samenwerking van directie tot uitvoering. SW is solide en financieel sterk en één van de grootste spelers op de Nederlandse onderhoudsmarkt.

Over ons