/vacature - vestiging Waspik

RGS Planvoorbereider

Als Planvoorbereider bij SW kom je terecht in de dynamische wereld van nieuwe samenwerkingsvormen tussen SW en haar opdrachtgevers.

Je kruipt in de huid van de opdrachtgever en komt met ideeën en voorstellen die breder, verder en dieper gaan dan wat de opdrachtgever zelf heeft bedacht. Jouw ideeën zijn vernieuwend en creatief. Je bent cijfermatig en analytisch sterk én technisch onderlegd. Je regisseert de projecten vanaf de initiatieffase tot en met de opstart van de uitvoering.

Je verzorgt de opnames en voorbereiding van het project en blijft in de uitvoeringsfase nauw betrokken. Je onderhoudt contacten met de opdrachtgever, leveranciers, collega’s en overige interne en externe betrokkenen.

Wat ga je doen?

  • Je bent de procesleider die verantwoordelijk is voor de voortgang, de technische engineering en de financiële haalbaarheid van de projecten die onder jouw verantwoordelijkheid vallen;
  • Je wordt vanaf de initiatieffase bij het ontwikkeltraject betrokken;
  • Contacten met onze opdrachtgevers en extern betrokkenen zijn onderdeel van het proces;
  • Je inventariseert omgevingsfactoren en schakelt waar nodig ook externe adviseurs in;
  • Je hebt een adviseren rol met betrekking tot de constructie- en materiaalkeuzes.
  • Je bevordert en stimuleert verdere ontwikkeling van RGS kennis bij collega’s.

Dit breng jij mee

Je beschikt over bouwkundige en technische kennis van vastgoedonderhoud op HBO niveau en je hebt een aantal jaren concrete werkervaring in die sector. Je hebt voldoende vak en materiaalkennis en ervaring met overige onderhoudswerkzaamheden. Daarnaast ben je sociaal vaardig en kun je je werkzaamheden goed organiseren.

Naast bovenstaande punten, herken je je in onderstaande:

    • Kennis van RGS methodieken;
    • Affiniteit met ICT: gebruik van inspectieapps, plannings- en MJOB programma’s. Kennis van softwarepakket Alert (Centric) is een pré;
    • Sociaal vaardig en sturend op het gebied van afstemming tussen diverse partijen, het bereiken van consensus hierbij en kennisoverdracht;
    • Accuraat en precieze werkwijze;
    • Goede uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift.

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn.

Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan avdveen@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anita van der Veen, Recruiter op telefoonnummer 06 55 17 42 40.

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Over SW

SW Vastgoedverbetering gaat voor een positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 70 jaar in voor het verbeteren van  het bestaande vastgoed. Onze organisatiestructuur met vestigingen en regio’s maakt dat wij een landelijke uitstraling en slagkracht combineren met lokaal ondernemerschap. Dit doen we inmiddels met ruim 500 vakmensen, verdeeld over 11 vestigingen.

SW wil aantoonbaar Impact hebben op drie gebieden: Vastgoed, Mens en Maatschappij.

Impact op Vastgoed heeft SW met drie landelijke concepten:

  • Service Direct voor dagelijks onderhoud;
  • PlanOptimaal, voor planmatig onderhoud;
  • WoonBeter, voor groot onderhoud en renovaties.

 

Over ons