/Vacature vestiging Groningen

Medewerker projectadministratie

Als medewerker projectadministratie ben jij binnen het team het aanspreekpunt met betrekking tot de administratieve afhandeling, signalering van afwijkingen, planning en volledige documentatie van onze projecten. Werk jij nauwkeurig en hecht jij veel waarde aan de kwaliteit van een goede projectadministratie waarin alle gegevens kloppen? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Solliciteren

Wat ga je doen?

Als medewerker projectadministratie registreer en bewaak je de (financiële) voortgang van de projecten in regio Noord. Hierbij ben je verantwoordelijk voor een correcte administratie in ons ERP systeem; Centric Alert. Om de projecten vlekkeloos te laten verlopen, is het van belang dat de administratie goed aansluit bij de projectplanning. Je brengt de algehele financiële standen van projecten in kaart en analyseert deze gegevens. De uitkomst deel je met je team waarbij je ook een actieve rol hebt in risicomanagement. In deze functie werk je samen met de vestigingsleiders, projectleiders en de controller.

Een beknopte opsomming van van je taken en verantwoordelijkheden:

  • Je registreert en bewaakt of de projecten in Alert volledig zijn aangemaakt met de bijbehorende gegevens en documentatie;
  • Je bent verantwoordelijk voor de projectadministratie (kostenboekingen/facturatie, etc.) vanaf de opdrachtverstrekking;
  • Je voert veelvoorkomende administratieve taken uit zoals het vastleggen van de werkbegroting en inkooporders;
  • Je voert controles uit, stelt rapportages op en analyseert projecten tussentijd en na afronding;
  • Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de projectteams over de voortgang;
  • Je herkent risico’s en onderneemt tijdig actie wanneer nodig;
  • Je hebt periodiek overleg met de controller voor analyse van de projecten.

Dit breng jij mee

  • Een afgeronde hbo-opleiding, bij voorkeur in een financiële of (bedrijfs)economische richting;
  • Je hebt ervaring in een (soort gelijke) functie als medewerker projectadministratie;
  • Affiniteit met techniek is een pré: je begrijpt wat we doen of bent bereid dit te leren;
  • Je bent accuraat en analytisch ingesteld;
  • Affiniteit met ICT: gebruik van office tools en softwarepakketten;
  • Je bent communicatief sterk en weet op een nette en professionele manier advies en feedback te geven;
  • Beschikbaar voor minimaal 30 uur per week;
  • Je bent woonachtig in het noorden van Nederland.

Dit bieden wij

  • Bij goed functioneren een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Goed salaris met pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen en 7 ATV-dagen op fulltime basis;
  • Smartphone en laptop;
  • Werken in de goede sfeer van een groot, landelijk opererend familiebedrijf;
  • Deelname aan SW Academy en budget voor professionele ontwikkeling;
  • Een goed inwerkprogramma waarbij je uitgebreid kennis maakt met de organisatie.

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn. Afhankelijk van je kennis en ervaring word je ingezet, werk je zelfstandig en kun je werken aan jouw eigen ontwikkeling. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden worden in een contract voor bepaalde tijd opgenomen, welke bij goed functioneren omgezet kan worden naar een contract voor onbepaalde tijd.

Wie zijn wij?

SW is specialist in vastgoedverbetering: van planmatig onderhoud tot en met grootschalige energetische renovaties voor corporaties, zorg- en onderwijsinstellingen. SW heeft een landelijke dekking met vier regio’s en elf vestigingen. Daardoor hebben wij een grote lokale betrokkenheid. Wij zijn decentraal georganiseerd met korte communicatielijnen wat zichtbaar wordt in een hoge betrokkenheid van al onze medewerkers. Daarmee zijn wij een efficiënte en gedreven organisatie met een nauwe interne samenwerking van directie tot uitvoering.

SW wil aantoonbaar Impact hebben op drie gebieden: Vastgoed, Mens en Maatschappij.

Impact op Vastgoed heeft SW met drie landelijke concepten:

  • Service Direct voor dagelijks onderhoud
  • Planoptimaal, voor planmatig onderhoud
  • WoonBeter, voor groot onderhoud en renovaties
Over ons

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan AIJkema@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Arnoud IJkema, regiomanager Noord op telefoonnummer 06 12 59 30 91.

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.