/vacature - vestigingen Amsterdam en Hoorn

Calculator / Planvoorbereider

Wil jij als Calculator/Planvoorbereider werken in een voortdurend veranderende en professionele organisatie? En vind jij het een uitdaging om voor ieder complex een passend scenario te vinden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Solliciteren
/Calculator / Planvoorbereider

Wat ga jij doen?

Je start de dag op de vestiging in Hoorn of Amsterdam met een lekkere kop koffie of thee en duikt vervolgens in de complexe materie van verschillende calculaties voor onze opdrachtgevers. Een afwisselende functie waarbij geen dag hetzelfde is. De ene dag ben je bezig met het verrichten van inspecties en het vaststellen van de onderhoudssituaties aan verschillende panden en de volgende dag houd je je bezig met het opstellen van meetstaten, maken van werkbegrotingen en het opstellen van onderhoudsscenario’s. De vaste standplaats is onze vestiging in Hoorn, maar je zult ook geregeld werkzaam zijn vanuit onze vestiging in Amsterdam. Daarnaast ben je regelmatig onderweg om verschillende projecten te bezoeken.

Naast de werkzaamheden als calculator, ben je ook verantwoordelijk voor het gehele voortraject van RGS (Resultaat Gericht Samenwerken) projecten. Van het strategisch overleg met de opdrachtgever, inspectie, (bouwkundige)calculatie en het ontwikkelen van scenario’s, tot de overdracht aan de projectleiding. Een belangrijke basis voor de planvoorbereiding is de meer-jaren strategie van de opdrachtgever.

/Calculator / Planvoorbereider

Dit breng jij mee

Je beschikt over bouwkundige en technische kennis van vastgoedonderhoud op HBO niveau en je hebt een aantal jaren concrete werkervaring in die sector. Je hebt voldoende vak en materiaalkennis en ervaring met overige onderhoudswerkzaamheden. Daarnaast ben je sociaal vaardig en kun je je werkzaamheden goed organiseren.

Naast bovenstaande punten, herken je je in onderstaande:

  • Kennis van RGS methodieken;
  • Affiniteit met ICT: gebruik van inspectieapps, plannings- en MJOB programma’s. Kennis van softwarepakket Alert (Centric) is een pré;
  • Sociaal vaardig en sturend op het gebied van afstemming tussen diverse partijen, het bereiken van consensus hierbij en kennisoverdracht;
  • Bereid om te reizen voor je werk;
  • Accuraat en precieze werkwijze;
  • Goede uitdrukkingsvaardigheid in woord en geschrift;
  • Woonachtig in het westen van Nederland.

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn. Afhankelijk van je kennis en ervaring word je ingezet, zodat je kunt werken aan zelfstandigheid en je eigen ontwikkeling. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden worden in een contract voor bepaalde tijd opgenomen, welke bij goed functioneren omgezet kan worden naar een contract voor onbepaalde tijd.

Arbeidsvoorwaarden

Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

Een greep uit onze arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling;
  • Deelname SW Academy;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Eventuele winstdelingsregeling;
  • Goede pensioenopbouw en voldoende vakantiedagen;

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan avdkamp@swbv.nl.
Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anita van der Kamp, regiomanager West op telefoonnummer 06 52 57 38 00.

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wie zijn wij?

SW Vastgoedverbetering gaat voor positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 65 jaar in voor het verbeteren van het bestaande vastgoed. Dit doen we inmiddels met ruim vijfhonderd vakmensen, verdeeld over elf vestigingen.