/Vacature regio Noord-Oost Nederland

Business Controller

Kent business control geen geheimen voor jou? En ben jij in staat om projecten te initiëren, structureren en managen? Word jij enthousiast van het ontwikkelen van processen en kijk je breder dan alleen cijfers? Maak dan impact als business controller bij SW Vastgoedverbetering!

Solliciteren

Wat ga je doen?

Als business controller maak je deel uit van de financiële afdeling, welke bestaat uit 7 personen. Je werkt nauw samen met het financiële team, projectcoördinatoren, uitvoerders en projectleiders. Je rapporteert aan de groepscontroller.

Je bent verantwoordelijk voor het financiële beheer en de rapportage van onze onderhoud- en renovatieprojecten. Project control is voor jou bekend. Je kent de risico’s en kansen en weet tijdig bij te sturen. Je bent enthousiast en verbindend. Door kritisch en gedreven te zijn zorg je ervoor dat projecten binnen de gestelde budgetten en tijdlijnen worden uitgevoerd. Je bent businesspartner van het management op de vestigingen en adviseert en faciliteert hen op financieel gebied.

Je belangrijkste taken zijn:

  • Inrichten en (door)ontwikkelen van werkprocessen;
  • Opstellen en bewaken van projectbudgetten;
  • Verzorgen van financiële rapportages en prognoses;
  • Uitvoeren van financiële analyses, cashflowprognoses en risicobeoordelingen;
  • Identificeren van afwijkingen en het adviseren van het management over oplossingen;
  • Ontwikkelen van risicobeheerstrategieën en implementatie van controles om de financiële stabiliteit van projecten te waarborgen;
  • Beheren van de projectadministratie en documentenbeheer in ons ERP systeem Alert;
  • Je geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de projectleiders en uitvoerders.

In de rol van project controller ben je een essentiële schakel in het succesvol beheren van meerdere bouwprojecten. Je bent continu op zoek naar optimalisatie van rapportages en processen. Je inspireert en stimuleert een soepele samenwerking tussen de betrokken afdelingen.

Dit breng jij mee

  • Je beschikt over een afgeronde hbo/wo-opleiding in Finance of Controlling;
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring binnen een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen de bouw- of vastgoedsector;
  • Je hebt aantoonbare ervaring in een projectenorganisatie;
  • Je bent sociaal en communicatief sterk;
  • Je bent tactisch en analytisch;
  • Je bent een verbinder;
  • Je hebt ervaring met IT, data, processen en rapportagesystemen;
  • Je bent woonachtig in NO Nederland en bereid om te reizen naar onze vestigingen.

Dit bieden wij

  • Brutosalaris vanaf € 4700,- bruto per maand op basis van 37,5 uur per week;
  • Een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Uitstekend salaris met een nette pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen en 7 ATV-dagen op fulltime basis;
  • Leaseauto, smartphone en laptop;
  • Winstdelingsregeling;
  • Werken in de goede sfeer van een sociale organisatie, die landelijk opereert en waar transparantie en collegialiteit centraal staan;
  • Deelname SW Academy en budget voor professionele ontwikkeling;
  • Goed inwerkprogramma waarbij je uitgebreid kennis maakt met de organisatie.

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn.

Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

 

Wie zijn wij?

SW Vastgoedverbetering gaat voor een positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 70 jaar in voor het verbeteren van  het bestaande vastgoed. Onze organisatiestructuur met vestigingen en regio’s maakt dat wij een landelijke uitstraling en slagkracht combineren met lokaal ondernemerschap. Dit doen we inmiddels met ruim 500 vakmensen, verdeeld over 11 vestigingen.

 

SW wil aantoonbaar Impact hebben op drie gebieden: Vastgoed, Mens en Maatschappij.

Impact op Vastgoed heeft SW met drie landelijke concepten:

  • Service Direct voor dagelijks onderhoud;
  • PlanOptimaal, voor planmatig onderhoud;
  • WoonBeter, voor groot onderhoud en renovaties.

 

 

Over ons

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan avdveen@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anita van der Veen, Recruiter op telefoonnummer 06 55 17 42 40.

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.