/Vacature Groningen

Vestigingsleider

Ben jij een pionier en weet jij met jouw ondernemende karakter onze vestiging Groningen verder uit te bouwen? Krijg jij energie van het opbouwen van relaties met onze opdrachtgevers? Maak dan impact als vestigingsleider Groningen bij SW Vastgoedverbetering!

Solliciteren

Wat ga je doen?

Als vestigingsleider Groningen ben jij (commercieel, operationeel en financieel) eindverantwoordelijk voor de SW organisatie in de provincie Groningen. Met een team ter grootte van 8 FTE op kantoor en 60 FTE in het veld wordt een omzet gerealiseerd van ongeveer 12 miljoen euro per jaar. Samen met jouw collega’s uit Friesland en Drenthe vorm jij het managementteam van SW Regio Noord. Je rapporteert aan de Regiomanager Noord.

 

Verdere taken zijn:

  • Rechtstreekse aansturing afdeling uitvoering, werkvoorbereiding en calculatie binnen de vestiging Groningen;
  • Het behartigen van de belangen van onze klanten, met name woningcorporaties en vastgoedeigenaren in de provincie Groningen.
  • Eindverantwoordelijk voor projecten van planning tot aan de technische- en financiële afwikkelingen;
  • Monitoren en evalueren van de planning en de processen, zodat de medewerkers hun werk zo goed mogelijk kunnen uitvoeren;
  • Constructieve samenwerking met de Centraal Ondersteunende Dienst (COD) inzake KAM, HR en financiën.

Als vestigingsleider vervul je een sleutelrol in het nastreven van de doelstellingen van SW Vastgoedverbetering. Met jouw expertise, ervaring en leiderschap zorg je ervoor dat onze medewerkers in hun kracht komen. Je toont leiderschap en neemt beslissingen waar nodig. Je bent inspirerend, energiek en verbindend.

Dit breng jij mee

  • Je bent in het bezit van een relevante HBO opleiding, bijvoorbeeld op het gebied van bouwkunde of technische bedrijfskunde;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met de onderhoudswerkzaamheden aan vastgoed;
  • Je hebt 10 jaar relevante werkervaring, waarvan de laatste vijf jaar in een leidinggevende verantwoordelijkheid;
  • Je hebt een commerciële drive die past in de wereld van corporaties met langdurige relaties;
  • Je bent proactief en hebt een scherp analytisch vermogen;
  • Je bezit goede communicatieve- en sociale vaardigheden;
  • Je bent woonachtig in Noord Nederland.

Dit bieden wij

  • Brutosalaris vanaf € 5.500,- op basis van 37,5 uur per week;
  • 25 vakantiedagen en 7 ATV-dagen op fulltime basis;
  • Leaseauto;
  • Smartphone en laptop;
  • Pensioenregeling;
  • Winstdelingsregeling;
  • Werken in de goede sfeer van een sociale organisatie, die landelijk opereert en waar transparantie en collegialiteit centraal staan;
  • Deelname SW Academy en budget voor professionele ontwikkeling;
  • Goed inwerkprogramma waarbij je uitgebreid kennis maakt met de organisatie.

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn.

Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

Wie zijn wij?

SW Vastgoedverbetering gaat voor een positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 70 jaar in voor het verbeteren van  het bestaande vastgoed. Onze organisatiestructuur met vestigingen en regio’s maakt dat wij een landelijke uitstraling en slagkracht combineren met lokaal ondernemerschap. Dit doen we inmiddels met ruim 500 vakmensen, verdeeld over 11 vestigingen. .

SW wil aantoonbaar Impact hebben op drie gebieden: Vastgoed, Mens en Maatschappij.

Impact op Vastgoed heeft SW met drie landelijke concepten:

  • Service Direct voor dagelijks onderhoud;
  • PlanOptimaal, voor planmatig onderhoud;
  • WoonBeter, voor groot onderhoud en renovaties.
Over ons

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan avdveen@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anita van der Veen, Recruiter op telefoonnummer 06 – 55 17 42 40.

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.