RGS Planvoorbereider
Begrijp jij als geen ander de behoeften van onze opdrachtgevers binnen Planmatig Onderhoud? Denk jij in kansen en oplossingen? En weet jij voor ieder wooncomplex een passend scenario te creëren? Dan pas jij bij ons en onze opdrachtgevers!
Wat ga je doen?
Als RGS planvoorbereider kruip je in de huid van onze opdrachtgevers. Je begrijpt hun behoeften en bent betrokken. Je komt met ideeën en voorstellen waarmee je de opdrachtgever verrast. Naast het doen van opnames en inspecties, verzorg je calculaties en onderhoud scenario’s  (RGS). De thema’s duurzaamheid en circulariteit neem je mee in jouw advies. Jouw werkdag is afwisselend. Je hebt vrijheid in de rol van RGS planvoorbereider en je schakelt met alle belanghebbenden.
Je belangrijkste taken zijn:
- Realiseren van de volledige RGS planvorming van het begin tot aan uitvoering van het project;
- Uitvoeren van inventarisatie en conditiemetingen van objecten;
- Opstellen van onderhoudsscenario’s en plannen van aanpak voor de uit te voeren werkzaamheden;
- Het opstellen van calculaties en begrotingen;
- Onderhouden van de contacten met je vaste opdrachtgevers en externe betrokkenen;
- Opvragen en beoordelen offertes externe partijen en leveranciers;
- Signaleren van (externe) risico’s en waar nodig inschakelen van externe adviseurs;
- Actief deelnemen aan werkgroepen binnen de samenwerking met opdrachtgevers;
- Stimuleren van de verdere ontwikkeling van RGS kennis bij collega’s, opdrachtgevers en ketenpartners.
Je komt terecht in ons team planvorming, die uit 5 personen bestaat. Daarnaast vormen de projectleider, uitvoerder, werkvoorbereider en contactpersoon van de opdrachtgever met jou een vast klantteam. We hebben een gezellige werksfeer en lunchen samen. Hard werken gecombineerd met veel plezier hebben typeert onze cultuur.
Dit breng jij mee
- Je hebt hbo werk- en denkniveau;
- Je hebt enkele jaren ervaring binnen een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen het vastgoedonderhoud;
- Je werkt nauwkeurig;
- Je kent de wet- en regelgeving binnen vastgoedonderhoud;
- Je bent bekend met het werken volgens de RGS methodiek;
- Je hebt affiniteit met ICT: gebruik van inspectieapps, Property Plan, Office;
- Kennis van Alert (softwarepakket van Centric) is een pre;
- Vanaf 2025 wordt je standplaats Kaatsheuvel.
Dit bieden wij
- Brutosalaris vanaf € 4.400,- bruto per maand op basis van 37,5 uur per week;
- Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
- Nette pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen en 7 ATV-dagen op fulltime basis;
- Leaseauto;
- Smartphone en laptop;
- Winstdelingsregeling;
- Werken in de goede sfeer van een sociale organisatie, die landelijk opereert en waar transparantie en collegialiteit centraal staan;
- Deelname SW Academy en budget voor professionele ontwikkeling;
- Goed inwerkprogramma waarbij je uitgebreid kennis maakt met de organisatie.
Over SW en HEKO binnen NOK.5
NOK.5 is actief in heel Nederland en bestaat uit bedrijven die sterk geworteld zijn in hun regio. Stuk voor stuk zijn ze uit hetzelfde hout gesneden, terwijl ze de eigen lokale signatuur en cultuur behouden. In NOK.5 bundelen vijf bedrijven, allen actief op het gebied van grootschalige verduurzaming, vastgoedonderhoud en vastgoedverbetering, kennis, kunde, slagkracht en expertise. De groep bedrijven (Geluk, HEKO, Hagemans, ToekomstGroep en SW Vastgoedverbetering) realiseert een jaaromzet van zo’n 450 miljoen en heeft gezien de uitdagingen op de Nederlandse woning- en vastgoedmarkt zeer veel groeipotentie.
SW Vastgoedverbetering is begin 2024 toegetreden tot NOK.5. Zij zet zich in voor het verbeteren en langdurig behoud van vastgoed van professionele eigenaren, met een sterk netwerk, lokaal ondernemerschap en landelijk meer dan 500 eigen vakprofessionals verdeeld over elf vestigingen. De focus ligt op onderhoud en renovatie voor corporaties, zorg- en onderwijsinstellingen, en vastgoedbeheerders.
HEKO richt zich vanuit Den Haag met bijna 100 medewerkers al meer dan 70 jaar op het onderhouden en verduurzamen van vastgoed, met Planmatig Onderhoud, Energie & Duurzaamheid en Brandveiligheid. HEKO haar kernwaarden bij dit duurzaam en langdurig beheren van vastgoed zijn duurzaamheid, geluk en resultaatgericht samenwerken (RGS).
Er zal komende maanden een integratie plaatsvinden van de bedrijven SW Vastgoedverbetering (regio Zuid) en HEKO. Medio 2025 zal er een nieuw bedrijf staan als een huis, met een nieuwe naam en eigen identiteit, meer slagkracht, ruim 250 medewerkers en een jaaromzet van meer dan 60 miljoen.
Interesse in deze vacature?
Dan zijn wij erg benieuwd naar jouw CV en motivatie! We hebben de werving en selectie van deze vacature uitbesteed. ASBR YouManagement begeleidt het hele proces op basis van exclusiviteit. Je kunt je vandaar (meer dan vertrouwelijk) richten tot ASBR YouManagement, Edwin Klomp.
Voor vragen of een toelichting kun je contact met Edwin opnemen via 088-1260440 of 06-55194295.
.