
RGS Inspecteur
Wil jij als RGS inspecteur werken in een voortdurend veranderende en professionele organisatie? En vind jij het een uitdaging om onderdeel uit te maken van verschillende RGS onderhoudsprocessen? Dan zijn wij, voor onze vestigingen in Noord Nederland, op zoek naar jou!

Wat ga jij doen?
Als RGS inspecteur bij SW Vastgoedverbetering voer je opnamewerkzaamheden uit om verschillende scenario’s te kunnen vormen. Deze opnamewerkzaamheden vinden plaats aan het vastgoed van onze opdrachtgevers (woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorginstellingen, etc.). Tijdens de opnames breng je de conditie van de gehele buitenschil in beeld en omschrijf je de oorzaken van de gebreken. Daarnaast weet je kansen en risico’s te omschrijven in je rapportages. Je werkt hierbij nauw samen met de RGS planvoorbereiders waar je de uitkomsten van de metingen aan rapporteert.
Concreet bestaan de uitdagende werkzaamheden van deze functie uit:
- 0-metingen;
- Conditiemetingen;
- Keuringen (uitvoerings-, aanvangs-, tussen- en eindkeuringen);
- Rapporteren van de uitkomsten;
- Het zien van verbeterpunten;
- Een bijdrage leveren aan diverse verduurzamingsprojecten.
Dit breng jij mee
- Een afgeronde mbo niveau 4 of hbo-opleiding;
- Vakinhoudelijke kennis van de bouw- en schildersbranche;
- Je bent bereid om diverse trainingen te volgen, denk hierbij aan: RGS Proces , Property Plan (opname tool voor diverse metingen/keuringen) en NEN 2767 Conditiemeting;
- Affiniteit met ICT: gebruik van inspectieapps zoals Property Plan. Kennis van softwarepakket Alert (Centric);
- Communicatieve vaardigheden: communiceren met verschillende opdrachtgevers en collega’s gaat jou goed af.
Dit bieden wij
- Bij goed functioneren een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
- Goed salaris en pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen en 7 ATV-dagen op fulltime basis;
- Leaseauto, smartphone en laptop;
- Werken in de goede sfeer van een groot, landelijk opererend familiebedrijf;
- Deelname aan SW Academy en budget voor professionele ontwikkeling;
- Een goed inwerkprogramma waarbij je uitgebreid kennis maakt met de organisatie.

Wat mag je van ons verwachten?
SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn. Afhankelijk van je kennis en ervaring word je ingezet, werk je zelfstandig en kun je werken aan jouw eigen ontwikkeling. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden worden in een contract voor bepaalde tijd opgenomen, welke bij goed functioneren omgezet kan worden naar een contract voor onbepaalde tijd.
Wie zijn wij?
SW is specialist in vastgoedverbetering: van planmatig onderhoud tot en met grootschalige energetische renovaties voor corporaties, zorg- en onderwijsinstellingen. SW heeft een landelijke dekking met vier regio’s en elf vestigingen. Daardoor hebben wij een grote lokale betrokkenheid. Wij zijn decentraal georganiseerd met korte communicatielijnen wat zichtbaar wordt in een hoge betrokkenheid van al onze medewerkers. Daarmee zijn wij een efficiënte en gedreven organisatie met een nauwe interne samenwerking van directie tot uitvoering.
SW wil aantoonbaar Impact hebben op drie gebieden: Vastgoed, Mens en Maatschappij.
Impact op Vastgoed heeft SW met drie landelijke concepten:
- Service Direct voor dagelijks onderhoud
- Planoptimaal, voor planmatig onderhoud
- WoonBeter, voor groot onderhoud en renovaties
Interesse?
Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan AIJkema@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Arnoud IJkema, regiomanager Noord op telefoonnummer 06 12 59 30 91.