/Vacature Drachten

Projectleider Planmatig Onderhoud

Ben jij goed in plannen, structuur, coördineren en leidinggeven? Heb jij daarnaast kennis van de bouw- en schildersbranche? Dan ben jij de Projectleider Planmatig Onderhoud die wij zoeken!

 

Solliciteren

Wat ga je doen?

Als Projectleider heb jij een belangrijke coördinerende rol in planmatige onderhoudsprojecten voor onze opdrachtgevers, met name woningcorporaties en vastgoedeigenaren. Samen met de teamleiders geef je leiding aan onze vakmensen en zorg je ervoor dat projecten van A tot Z goed verlopen. Je maakt met jouw collega’s (calculator, werkvoorbereider en teamleiders) goede afspraken, zodat het project verloopt volgens de verwachting van de opdrachtgever.

Je bent dagelijks bezig met het begeleiden van meerdere schilder- en planmatig onderhoudsprojecten. Je bent van begin tot eind betrokken en waarborgt de kwaliteit van het werk. Dit doe je door het werk in te meten, opnames uit te voeren en het werk tijdens uitvoering te controleren. Dit alles gebeurt in nauwe samenwerking met de teamleiders en de werkvoorbereider, zodat jij efficiënt te werk kan gaan.

Vanzelfsprekend neem jij regelmatig contact op met deze opdrachtgevers. Je houdt hen op de hoogte van het project, lost problemen op en bouwt aan een duurzame klantrelatie. Je neemt de verantwoordelijkheid voor de (financiële) voortgang van projecten en de doelstellingen die zijn afgesproken met de opdrachtgever.

Dit breng jij mee

  • Je hebt een MBO+ of HBO werk- en denkniveau en vakinhoudelijke kennis van de schildersbranche;
  • Je hebt ervaring met projecten voor woningbouwcorporaties op het gebied van schilderwerk en planmatig onderhoud projecten;
  • Je hebt minimaal drie jaar aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je hebt affiniteit met ICT: Je gaat namelijk gebruik maken van de SW-medewerker app en verschillende inspectieapps;
  • Je bent communicatief sterk: communiceren met verschillende opdrachtgevers en collega’s gaat jou goed af;
  • Je kunt doortastend zijn en hebt gevoel voor leidinggeven;
  • Je bent een nuchtere collega die naast hard werken ook zorgt voor een goede sfeer binnen het team;
  • Je bent woonachtig in het Noorden van Nederland.

Dit bieden wij

  • Bij goed functioneren een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd;
  • Goed salaris en pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen en 7 ATV dagen op fulltime basis;
  • Leaseauto, smartphone en laptop;
  • Werken in de goede sfeer van een groot, landelijk opererend familiebedrijf;
  • Deelname aan SW Academy en budget voor professionele ontwikkeling;
  • Een goed inwerkprogramma waarbij je uitgebreid kennis maakt met de organisatie.

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn. Afhankelijk van je kennis en ervaring word je ingezet, werk je zelfstandig en kun je werken aan jouw eigen ontwikkeling. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden worden in een contract voor bepaalde tijd opgenomen, welke bij goed functioneren omgezet kan worden naar een contract voor onbepaalde tijd.

Wie zijn wij?

SW is specialist in vastgoedverbetering: van planmatig onderhoud tot en met grootschalige energetische renovaties voor corporaties, zorg- en onderwijsinstellingen. SW heeft een landelijke dekking met vier regio’s en elf vestigingen. Daardoor hebben wij een grote lokale betrokkenheid. Wij zijn decentraal georganiseerd met korte communicatielijnen wat zichtbaar wordt in een hoge betrokkenheid van al onze medewerkers. Daarmee zijn wij een efficiënte en gedreven organisatie met een nauwe interne samenwerking van directie tot uitvoering.

SW wil aantoonbaar Impact hebben op drie gebieden: Vastgoed, Mens en Maatschappij.

Impact op Vastgoed heeft SW met drie landelijke concepten:

  • Service Direct voor dagelijks onderhoud
  • Planoptimaal, voor planmatig onderhoud
  • WoonBeter, voor groot onderhoud en renovaties
Over ons

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan AIJkema@swbv.nl Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Arnoud IJkema, regiomanager Noord op telefoonnummer 06 12 59 30 91

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.