/Vacature

Medewerker Salaris & HR

Wil jij je als medewerker Salaris & HR ontwikkelen in een voortdurend veranderende en professionele organisatie? En vind jij het een uitdaging om nauwkeurig mutaties te verwerken tot een sluitende salarisadministratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Solliciteren
/Medewerker Salaris & HR

Wat ga je doen?

Je start de dag op de vestiging in Hoogeveen met een lekkere kop koffie of thee en duikt vervolgens in de complexe materie van de salarisadministratie. Een afwisselende functie waarbij geen dag hetzelfde is. De ene dag ben je bezig met het klaarzetten en controleren van de salarissen en de volgende dag werk je de pensioenadministratie bij. Jij draagt eraan bij dat de salarissen van jouw collega’s op tijd worden verwerkt. Verder help je regelmatig met overige HR-vraagstukken die zich afspelen binnen de organisatie.

Naast de centrale taken voor de afdeling Salaris & HR, werk jij twee dagen per week in regio Noord op de vestigingen Groningen en Drachten. Jij ondersteunt deze vestigingen in diverse administratieve werkzaamheden, zoals het invoeren en controleren van de gewerkte uren van de uitvoerende medewerkers en het verwerken van de inkoopfacturen. Hierdoor krijg je veel inzicht in de werkprocessen in de regio’s.

/Medewerker Salaris & HR

Dit breng jij mee

Je bent HBO afgestudeerd op het gebied van HRM en/of Salaris en je hebt minimaal 3 jaar concrete werkervaring in die sector. SW zorgt voor een goede inwerkperiode. Het is daarom niet erg als je nog niet alles tot in de puntjes kent, maar de basis moet goed zijn. Je werkt in een functie waarbij een klein foutje grote gevolgen kan hebben. Het is daarom belangrijk dat je nauwkeurig werkt en dat je de achterliggende gedachte van jouw handelingen begrijpt. Naast bovenstaande punten, voldoe jij ook aan onderstaande aspecten:

  • Bereid om 30 tot 37,5 uur per week te werken;
  • In bezit van eigen vervoer en bereid om te reizen voor je werk;
  • Woonachtig in het noorden van Nederland;
  • Ervaring met HR-systeem Cobra is een pré;
  • Accuraat en precieze werkwijze;
  • Het vermogen om snel te schakelen en de juiste prioriteiten te stellen;
  • Een gezonde dosis stressbestendigheid, verantwoordelijkheidsgevoel en positiviteit!

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn. Afhankelijk van je kennis en ervaring word je ingezet, zodat je kunt werken aan zelfstandigheid en je eigen ontwikkeling. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden worden in een contract voor bepaalde tijd opgenomen, welke bij goed functioneren omgezet kan worden naar een contract voor onbepaalde tijd.

Arbeidsvoorwaarden

Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan. 

Een greep uit onze arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling;
  • Deelname SW Academy;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Eventuele winstdelingsregeling;
  • Goede pensioenopbouw en voldoende vakantiedagen;
  • Reiskostenregeling.

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan HR@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anke Buist van de afdeling HR op telefoonnummer 06 52 53 80 53.

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wie zijn wij?

SW Vastgoedverbetering gaat voor positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 65 jaar in voor het verbeteren van het bestaande vastgoed. Dit doen we inmiddels met ruim vijfhonderd vakmensen, verdeeld over elf vestigingen.

Over ons