/Vacature

Salarisadministrateur

Wil jij als salarisadministrateur werken in een voortdurend veranderende en professionele organisatie? En vind jij het een uitdaging om nauwkeurig mutaties te verwerken tot een sluitende salarisadministratie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Solliciteren
/Medewerker Salaris & HR

Wat ga je doen?

Je start de dag op de vestiging in Hoogeveen en duikt in de complexe materie van de salarisadministratie. Een afwisselende functie waarbij geen dag hetzelfde is. De ene dag ben je bezig met het klaarzetten en controleren van de verschillende salarisruns en de volgende dag werk je de pensioenadministratie van BPF Schilders en Nationale Nederlanden bij. Voor het draaien van een salarisrun verwerk je onder andere de in- en uitdiensttredingen, salarismutaties,  loonbeslagen, declaraties en verkeersboetes. Na afloop importeer je de journaalposten en dien je loonaangiftes in. Verder werk je nauw samen met je collega’s van de afdeling HR & Salaris en bied je ondersteuning in het opmaken van verschillende indiensttredingsvoorstellen.

Bovengenoemde taken nemen ongeveer 22,5 uur per week in beslag. Zoek jij een functie voor meer uren per week? Ook dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet. Bij SW zijn we erg flexibel en zijn er diverse mogelijkheden voor werkzaamheden op andere afdelingen. Er wordt gekeken hoe jij als medewerker het beste tot je recht komt en welke werkzaamheden daar het beste bij passen.

/Medewerker Salaris & HR

Dit breng jij mee

Je bent HBO afgestudeerd en hebt ruime ervaring op het gebied van salarisadministratie. Je werkt in een functie waarbij een klein foutje grote gevolgen kan hebben. Het is daarom belangrijk dat je nauwkeurig werkt en dat je de achterliggende gedachte van jouw handelingen begrijpt.

Naast bovenstaande punten, voldoe jij ook aan onderstaande aspecten:

  • Bereid om 22,5 uur per week te werken;
  • In bezit van eigen vervoer en bereid om te reizen voor je werk;
  • Woonachtig in het noorden van Nederland;
  • Ervaring met HR-systeem Cobra is een pré;
  • Accuraat en precieze werkwijze;
  • Het vermogen om snel te schakelen en de juiste prioriteiten te stellen;
  • Een gezonde dosis stressbestendigheid, verantwoordelijkheidsgevoel en positiviteit!

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn. Je krijgt voldoende ruimte om jouw vaktechnische kennis op peil te houden door het volgen van vakgerelateerde cursussen of opleidingen. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden worden in een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd opgenomen, welke bij goed functioneren omgezet kan worden naar een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd.

Arbeidsvoorwaarden

Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

Een greep uit onze arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling;
  • Deelname SW Academy;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Eventuele winstdelingsregeling;
  • Goede pensioenopbouw en voldoende vakantiedagen;
  • Reiskostenregeling.

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan HR@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anke Buist van de afdeling HR op telefoonnummer 06 52 53 80 53.

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wie zijn wij?

SW Vastgoedverbetering gaat voor positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 65 jaar in voor het verbeteren van het bestaande vastgoed. Dit doen we inmiddels met ruim vijfhonderd vakmensen, verdeeld over elf vestigingen.

Over ons