Financieel administratief medewerker
Ben jij een hands-on talent met een passie voor cijfers? Als financieel administratief medewerker krijg je de kans je verder te ontwikkelen in een dynamische omgeving. Je speelt een cruciale rol in het succes van onze organisatie. Ben jij klaar om je financiële vaardigheden in te zetten en te groeien binnen ons team?
Wat ga je doen?
Als financieel administratief medewerker ben je een waardevolle aanvulling op ons financiële team, dat uit 7 personen bestaat. In deze rol ondersteun je de teamleider financiële administratie bij het opstellen van rapporten, budgetten, financiële analyses en de administratieve verwerking. Je houdt toezicht op de financiële administratie en zorgt ervoor dat alle processen soepel verlopen.
Met jouw nauwkeurigheid en oog voor detail ben je verantwoordelijk voor het analyseren van financiële gegevens en het signaleren van trends. Je werkt nauw wamen met verschillende afdelingen om ervoor te zorgen dat de financiële resultaten in lijn zijn met de strategische doelstellingen van het bedrijf.
Je belangrijkste taken zijn:
- Ondersteunen van de teamleider financiële administratie bij het opstellen van financiële rapportages en analyses;
- Verzorgen, controleren en analyseren van financiële gegevens en transacties;
- Signaleren van afwijkingen en proactief adviseren over verbeteringen;
- Communiceren met verschillende collega’s om financiële processen te optimaliseren;
- Verzorgen van BTW aangiften, bankgaranties en verzekeringsaspecten.
In de rol van financieel administratief medewerker ben je een belangrijke schakel in het succesvol beheren van meerdere bouwprojecten. Je bent een teamplayer en werkt actief samen met alle betrokken afdelingen.
Dit breng jij mee
- Je beschikt over minimaal een afgeronde hbo opleiding in Finance of Controlling;
- Je hebt minimaal 3 jaar ervaring binnen een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen de bouw- of vastgoedsector;
- Je hebt aantoonbare ervaring in een projectenorganisatie;
- Je bent sociaal en communicatief sterk;
- Je bent tactisch en analytisch;
- Je bent een teamplayer;
- Je hebt ervaring met IT, data, processen en rapportagesystemen;
- Je bent woonachtig in NO Nederland.
Dit bieden wij
- Brutosalaris vanaf € 3.800,- bruto per maand op basis van 37,5 uur per week;
- Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast contract;
- Nette pensioenregeling;
- 25 vakantiedagen en 7 ATV-dagen op fulltime basis;
- Smartphone en laptop;
- Winstdelingsregeling;
- Werken in de goede sfeer van een sociale organisatie, die landelijk opereert en waar transparantie en collegialiteit centraal staan;
- Deelname SW Academy en budget voor professionele ontwikkeling;
- Goed inwerkprogramma waarbij je uitgebreid kennis maakt met de organisatie;
- Je standplaats is Almelo.
Wat mag je van ons verwachten?
SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn.
Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.
Wie zijn wij?
SW Vastgoedverbetering gaat voor een positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 70 jaar in voor het verbeteren van het bestaande vastgoed. Onze organisatiestructuur met vestigingen en regio’s maakt dat wij een landelijke uitstraling en slagkracht combineren met lokaal ondernemerschap. Dit doen we inmiddels met ruim 500 vakmensen, verdeeld over 11 vestigingen.
SW wil aantoonbaar Impact hebben op drie gebieden: Vastgoed, Mens en Maatschappij.
Impact op Vastgoed heeft SW met drie landelijke concepten:
- Service Direct voor dagelijks onderhoud;
- PlanOptimaal, voor planmatig onderhoud;
- WoonBeter, voor groot onderhoud en renovaties.
Denk jij een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van cv aan avdveen@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anita van der Veen, Recruiter op telefoonnummer 06 55 17 42 40.