/Calculator / Werkvoorbereider Emmen

Calculator / Werkvoorbereider

Is de wereld van Planmatig Onderhoud voor jou bekend terrein? Wil jij graag zelfstandig Planmatig Onderhoud en lichte bouwkundige (aan- en verbouw) projecten oppakken, van opname tot en met werkvoorbereiding? Dan zoeken wij jou!

Solliciteren

Wat ga je doen?

De regio Noord bij SW bestaat uit 4 vestigingen: Groningen, Drachten, Emmen en Hoogeveen. Jij bent onderdeel van ons enthousiaste team te Emmen. Bij onze vestiging te Emmen werken in totaal 70 medewerkers, waarvan ongeveer 60 buiten kantoor werkzaam zijn.

Je wordt binnen onze vestiging een belangrijke schakel die ervoor zorgt dat onze uitvoerders en vakmensen bij een project goed van start kunnen. Dit begint aan de voorkant: het uitvoeren van een opname waarin jij met jouw ervaring snel weet wat er gebeuren moet om onze klant zo goed mogelijk te bedienen in haar uitvraag. Jij weet deze opname te vertalen naar een onderbouwde begroting met offerte.

Na opdrachtverstrekking maak je samen met onze uitvoerder een plan van aanpak. Vervolgens start jij de voorbereiding op, waarna wij volgens de afgegeven planning en binnen het budget het project kunnen opstarten. Hierna zal één van onze uitvoerders het project van je overnemen.

Deze functie is, naast de mensen die al werkzaam zijn in de vastgoedonderhoud branche, ook uitermate geschikt voor mensen die werkzaam zijn bij een schildersbedrijf of bouwbedrijf.

We vragen een werkvoorbereider/ calculator. Ligt jouw passie niet bij een gecombineerde functie, maar bij één van beide functies? Aarzel dan ook niet om te reageren.

Dit breng jij mee

  • Je hebt een bouwkundige opleiding of schildersvakopleiding;
  • Je hebt minimaal 4 jaar aantoonbare ervaring binnen een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen de bouw- schilder-, of vastgoedsector;
  • Je bent nauwkeurig en gedreven;
  • Kennis van Alert (softwarepakket van Centric) is een pre;
  • Je kunt goed omgaan met Excel;
  • Je standplaats is Emmen.

Dit bieden wij

  • Brutosalaris stemmen we af op basis van kennis en ervaring. Onze werkweek bestaat uit 37,5 uur.
  • Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
  • Nette pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen en 7 ATV-dagen op fulltime basis;
  • Smartphone en laptop;
  • Winstdelingsregeling;
  • Werken in de goede sfeer van een sociale organisatie, die landelijk opereert en waar transparantie en collegialiteit centraal staan;
  • Deelname SW Academy en budget voor professionele ontwikkeling;
  • Goed inwerkprogramma waarbij je uitgebreid kennis maakt met de organisatie.

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn.

Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

Wie zijn wij?

SW Vastgoedverbetering gaat voor een positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 70 jaar in voor het verbeteren van  het bestaande vastgoed. Onze organisatiestructuur met vestigingen en regio’s maakt dat wij een landelijke uitstraling en slagkracht combineren met lokaal ondernemerschap. Dit doen we inmiddels met ruim 500 vakmensen, verdeeld over 11 vestigingen.

SW wil aantoonbaar Impact hebben op drie gebieden: Vastgoed, Mens en Maatschappij.

Impact op Vastgoed heeft SW met drie landelijke concepten:

  • Service Direct voor dagelijks onderhoud;
  • PlanOptimaal, voor planmatig onderhoud;
  • WoonBeter, voor groot onderhoud en renovaties.

 

Denk jij een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van cv aan avdveen@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anita van der Veen, Recruiter op telefoonnummer 06 55 17 42 40.

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.