Bouwkundig Calculator/ Werkvoorbereider Renovatie
Ben jij een bouwkundige met een passie voor renovatie en een scherp oog voor detail? Dan zoeken wij jou! In deze rol combineer je calculatie met werkvoorbereiding, waarbij jouw expertise essentieel is voor het succes van onze projecten. Sluit je aan bij ons team en maak impact!
Wat ga je doen?
De regio Oost bij SW bestaat uit 3 vestigingen: Zwolle, Duiven en Almelo. Jij bent onderdeel van ons enthousiaste, gedreven renovatieteam, die werkzaam is voor heel regio Oost. Het grootste deel van onze klanten zijn woningcorporaties, waarmee we veelvuldig contact hebben.
Van het renoveren van 100 badkamers tot het verduurzamen van prachtige monumentale panden; jij bent de drijvende kracht achter deze projecten. In jouw zelfstandige rol doorloop je het volledige traject: van nauwkeurige calculaties tot gedetailleerde werkvoorbereiding. Je werkt hecht samen met een divers team, waaronder calculators, werkvoorbereiders, uitvoerders, projectleiders, bewonersconsulenten, onderaannemers en leveranciers.
Jouw betrokkenheid bij verschillende projecten is essentieel. Deze functie vraagt om verantwoordelijkheidsgevoel en eigenaarschap. Bij grotere projecten ben je vaak buiten kantoor te vinden, zodat je de verbinding met jouw vak en de uitvoering kunt behouden. Jouw passie en inzet maken het verschil!
Dit breng jij mee
- Je hebt minimaal hbo werk- en denkniveau;
- Je hebt een bouwkundige achtergrond;
- Je hebt ervaring met renovatie- en onderhoudswerkzaamheden;
- Je bent nauwkeurig en gedreven;
- Kennis van Alert (softwarepakket van Centric), Asta Powerproject en ED-controls is een pre;
- Je bent op de hoogte van wettelijke regels (Arbo, milieu e.d.) en certificeringsstandaarden (o.a. VCA);
- Je bent innovatief en kent de ontwikkelingen in de markt;
- Je bent woonachtig in de regio Deventer/Apeldoorn.
Dit bieden wij
- Brutosalaris vanaf € 4.100,- per maand op basis van 37,5 uur per week;
- Een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd met uitzicht op onbepaalde tijd;
- 25 vakantiedagen en 7 ATV-dagen op fulltime basis;
- Pensioenregeling;
- Smartphone en laptop;
- Winstdelingsregeling;
- Werken in de goede sfeer van een sociale organisatie, die landelijk opereert en waar transparantie en collegialiteit centraal staan;
- Deelname SW Academy en budget voor professionele ontwikkeling;
- Goed inwerkprogramma waarbij je uitgebreid kennis maakt met de organisatie.
Wat mag je van ons verwachten?
SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn.
Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.
Wie zijn wij?
SW Vastgoedverbetering gaat voor een positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 70 jaar in voor het verbeteren van het bestaande vastgoed. Onze organisatiestructuur met vestigingen en regio’s maakt dat wij een landelijke uitstraling en slagkracht combineren met lokaal ondernemerschap. Dit doen we inmiddels met ruim 500 vakmensen, verdeeld over 11 vestigingen.
SW wil aantoonbaar Impact hebben op drie gebieden: Vastgoed, Mens en Maatschappij.
Impact op Vastgoed heeft SW met drie landelijke concepten:
- Service Direct voor dagelijks onderhoud;
- PlanOptimaal, voor planmatig onderhoud;
- WoonBeter, voor groot onderhoud en renovaties.
Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan avdveen@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anita van der Veen, Recruiter op telefoonnummer 06 – 55 17 42 40.