/Vacature

Binnendienstmedewerker voor SW ServiceDirect

Wil jij als binnendienstmedewerker werken in een voortdurend veranderende en professionele organisatie? En vind jij het een uitdaging om te werken voor onze dagelijks onderhoudsafdeling waar geen dag hetzelfde is? Dan zijn wij, voor onze afdeling ServiceDirect gevestigd in Hoogeveen, op zoek naar jou!

Solliciteren

WAT GA JE DOEN

Als binnendienstmedewerker bij SW ServiceDirect werk jij dagelijks aan de organisatorische voorbereiding van het dagelijks onderhoud. Daarnaast is het van belang dat je goed kunt plannen, want als binnendienstmedewerker is het maken van een goede planning essentieel. In deze rol zorg jij ervoor dat onze vakkrachten optimaal hun werk kunnen uitvoeren.

Je bent samen met jouw directe collega’s verantwoordelijk voor het beheer van de gezamenlijke mailbox. Daarnaast weet jij wat klantvriendelijkheid betekent en kun jij zowel opdrachtgever als bewoner netjes telefonisch te woord staan. Daarvoor is het belangrijk dat je zowel in woord als geschrift je prima kunt redden met de Nederlandse taal.

Je bewaakt de voortgang van alle lopende reparatieverzoeken en onderhoudt nauw contact met de opdrachtgevers, vakkrachten en leveranciers. Wanneer nodig schakel je onderaannemers in om een reparatieverzoek te kunnen realiseren. Zo ben jij van begin tot het eind betrokken bij het dagelijkse onderhoudsproces. Dit alles gebeurt in nauwe samenwerking met de zes directe collega’s van jouw team in de binnendienst.

DIT BRENG JIJ MEE

  • Je beschikt minimaal over MBO 4 denkniveau
  • Kennis van dagelijks onderhoud is een pré;
  • Je beschikt bij voorkeur over bouwkundige en/of administratieve kennis;
  • Je beschikt als collega over veel enthousiasme, sociale, communicatieve vaardigheden en gaat op een natuurlijke, prettige manier om met derden;
  • Je bent woonachtig in regio Hoogeveen.

WAT MAG JE VAN ONS VERWACHTEN?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn. Je krijgt voldoende ruimte om jouw vaktechnische kennis uit te breiden door het volgen van vakgerelateerde cursussen of opleidingen. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden worden in de arbeidsovereenkomst opgenomen

Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

Een greep uit onze arbeidsvoorwaarden:

  • Goed salaris conform schilders cao;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk thuis te werken;
  • Eventuele winstdelingsregeling;
  • Goede pensioenopbouw en voldoende vakantiedagen;
  • Budget voor professionele ontwikkeling;
  • Deelname SW Academy;
  • Reiskostenvergoeding.

Wie zijn wij?

SW Vastgoedverbetering gaat voor positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 65 jaar in voor het verbeteren van het bestaande vastgoed. Dit doen we inmiddels met ruim vijfhonderd vakmensen, verdeeld over elf vestigingen.

Over ons

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan acornet@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Aad Cornet op telefoonnummer 06 30 93 20 24.

Solliciteren

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.