/Vacature Amsterdam 24 -37,5 uur

Administratief projectmedewerker

Houd jij als spin in het web overzicht in een snelle dynamische werkomgeving? Verricht je graag de communicatie en administratie voor onderhoudswerkzaamheden? Lees dan snel verder, want misschien is dit wel jouw ideale functie.

Solliciteren

Wat ga jij doen?

Je start de dag op de vestiging in Amsterdam met een lekkere kop thee of koffie. Allereerst bekijk je de planning, de e-mail en heb je overleg met de uitvoerder van het mutatieteam over de bijzonderheden van deze werkdag. Het mutatieteam is verantwoordelijk voor het verhuurklaar maken van onbewoonde woningen. Werkzaamheden kunnen variëren van schilderwerk, nieuwe tegels zetten in de keuken tot renoveren van een complete badkamer. Aangezien er veel behoefte is aan woonruimte willen wij de woning zo snel mogelijk opleveren bij onze opdrachtgever. Je begrijpt dat perfect plannen en heldere communicatie hierin heel belangrijk zijn.

Jij staat communicatief sterk in jouw schoenen en krijgt er energie van om de hele dag met organiseren en plannen bezig te zijn. Jij bent ons eerste aanspreekpunt naar opdrachtgevers en collega’s tijdens het gehele traject, je plant afspraken in voor de uitvoerder en je verzorgt én bewaakt de totale planning. Kortom je bent een groot deel van de dag aan het plannen, bellen, mailen en afstemmen. Uiteraard ben je verantwoordelijk voor een goede registratie van de financiële- en projectgegevens. Jij bent de onmisbare schakel tussen de opdrachtgever en uitvoering.

Dit breng jij mee

  • Minimaal mbo-4 werk- en denkniveau;
  • Ervaring in de sector is een pre;
  • Je beschikt over een hands-on mentaliteit;
  • Je bent bedreven in het organiseren en plannen;
  • Je hebt ervaring met telefonische communicatie;
  • Je kan goed omgaan met veranderingen. Van adhoc werkzaamheden krijg jij energie;
  • Je hebt kennis van administratieve organisatie en automatiseringssystemen;
  • Je bent sociaal vaardig in het onderhouden van contacten met opdrachtgevers, partners en collega’s;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar. Fulltime werken (37,5 uur) is ook mogelijk.

Dit bieden wij

  • Goed, competitief en marktconform salaris;
  • Goede pensioenopbouw en voldoende vakantiedagen;
  • Eventuele winstdelingsregeling;
  • Budget voor professionele ontwikkeling;
  • Werken in de gemoedelijke sfeer van een familiebedrijf met de uitdagingen van een professionele organisatie;
  • Deelname aan SW Academy;
  • Een goed inwerkprogramma waarbij je uitgebreid kennis maakt met de organisatie.

Wat mag je van ons verwachten?

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn. Je krijgt voldoende ruimte om jouw kennis uit te breiden door het volgen van vakgerelateerde cursussen of opleidingen. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden worden in een contract voor bepaalde tijd opgenomen, welke bij goed functioneren omgezet kan worden naar een contract voor onbepaalde tijd.

 

Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

 

Wie zijn wij?

SW is specialist in vastgoedverbetering: van planmatig onderhoud tot en met grootschalige energetische renovaties. SW heeft een landelijke dekking met vier regio’s en elf vestigingen. Daardoor hebben wij een grote lokale betrokkenheid. Wij zijn decentraal georganiseerd met korte communicatielijnen wat zichtbaar wordt in een hoge betrokkenheid van al onze medewerkers. Daarmee zijn wij een efficiënte en gedreven organisatie met een nauwe interne samenwerking van directie tot uitvoering. SW is solide en financieel sterk en één van de grootste spelers op de Nederlandse onderhoudsmarkt.

interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan avdkamp@swbv.nl.
Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anita van der Kamp, regiomanager West op telefoonnummer 06 52 57 38 00.

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.