/Vacature

Administratief medewerker

Voel jij je als Administratief medewerker als een vis in het water bij een voortdurend veranderende en professionele organisatie? En vind jij het een uitdaging om ervoor te zorgen dat de administratie op orde is en dat verschillende agenda’s en planningen op elkaar aansluiten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Solliciteren
/Administratief medewerker

Wat ga je doen?

Je start de dag op de vestiging in Amsterdam-Tijnmuiden met een lekkere kop koffie of thee en duikt vervolgens in de complexe materie van de financiële- en projectadministratie. Een afwisselende functie waarbij geen dag hetzelfde is. De ene dag ben je bezig met het verwerken van facturatie en het bijwerken van projectgegevens in ons systeem en de volgende dag plan je verschillende afspraken in de agenda’s van collega’s en zorg je ervoor dat de bewonersbrieven op tijd de deur uit gaan. Jij draagt eraan bij dat de administratie van de vestiging kloppend is. Daarnaast communiceer je regelmatig met bewoners, opdrachtgevers, ketenpartners en collega’s tijdens de voorbereiding, uitvoering en nazorg van onze projecten en bewaak je de projectplanning.

/Administratief medewerker

Dit breng jij mee

Je hebt MBO+ werk- en denkniveau en hebt ruime werkervaring op het gebied van administratie in onze sector. SW zorgt voor een goede inwerkperiode. Het is daarom niet erg als je nog niet alles tot in de puntjes kent, maar de basis moet goed zijn. Je werkt in een functie waarbij een klein foutje grote gevolgen kan hebben. Het is daarom belangrijk dat je nauwkeurig werkt en dat je de achterliggende gedachte van jouw handelingen begrijpt.

Naast bovenstaande punten, voldoe jij ook aan onderstaande aspecten:

  • Beschikbaar voor minimaal 24 uur per week;
  • Bedreven in het organiseren en plannen;
  • Kennis op het gebied van Outlook, Microsoft Office en automatiseringssystemen;
  • Sociaal vaardig in het onderhouden van contact met bewoners, opdrachtgevers en ketenpartners;
  • Schriftelijke communicatie is op niveau voor het opstellen van documenten voor opdrachtgevers, onderaannemers en collega’s;
  • Woonachtig in het westen van Nederland;
  • Accuraat en precieze werkwijze;
  • Het vermogen om snel te schakelen en de juiste prioriteiten te stellen;
  • Een gezonde dosis stressbestendigheid, verantwoordelijkheidsgevoel en positiviteit!

Dit mag je van ons verwachten

SW biedt je een prettige werksfeer en een enthousiast en hecht team, waarin collegialiteit en respect sleutelwoorden zijn. Afhankelijk van je kennis en ervaring word je ingezet, zodat je kunt werken aan zelfstandigheid en je eigen ontwikkeling. Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden worden in een contract voor bepaalde tijd opgenomen, welke bij goed functioneren omgezet kan worden naar een contract voor onbepaalde tijd.

Arbeidsvoorwaarden

Binnen SW Vastgoedverbetering is er altijd ruimte voor eigen inbreng. Er is tijd om te lachen, om goed te overleggen en we staan klaar om elkaar te helpen. Samen zijn wij SW en daarom vinden wij het belangrijk dat we nu en in de toekomst met plezier naar ons werk gaan.

Een greep uit onze arbeidsvoorwaarden:

  • Budget voor professionele ontwikkeling;
  • Deelname SW Academy;
  • Eventuele winstdelingsregeling;
  • Goede pensioensopbouw en voldoende vakantiedagen

Interesse?

Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan AvdKamp@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anita van der Kamp, regiomanager SW regio West op telefoonnummer 06 52 57 38 00.

  • * deze velden zijn verplicht.

  • Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Wie zijn wij?

SW Vastgoedverbetering gaat voor positieve impact. Samen met onze opdrachtgevers zorgen wij ervoor dat mensen prettiger en duurzamer wonen, werken en verblijven. Dit doen wij voor onder andere woningcorporaties, vastgoedbeheerders, zorg- en onderwijsinstellingen. Wij zetten ons al meer dan 65 jaar in voor het verbeteren van het bestaande vastgoed. Dit doen we inmiddels met ruim vijfhonderd vakmensen, verdeeld over elf vestigingen.

Over ons