Loading

Online solliciteren

Online solliciteren

MANAGER DAGELIJKS ONDERHOUD

SW is specialist in vastgoedverbetering: van planmatig onderhoud tot en met grootschalige energetische renovaties. SW heeft een landelijke dekking met vier regio’s en elf vestigingen. Daardoor kent SW een grote lokale betrokkenheid. SW is decentraal georganiseerd met korte communicatielijnen wat zichtbaar wordt in een hoge betrokkenheid van al haar medewerkers. Daarmee is SW een efficiënte en gedreven organisatie met een nauwe interne samenwerking van directie tot uitvoering. SW is solide en financieel sterk en één van de grootste spelers op de Nederlandse onderhoudsmarkt.

 

De uitdaging
De afdeling Bouwservice is gevestigd in Hoogeveen en bedient woningbouwcorporaties, verzekeraars, beleggers en VvE beheerders in Nederland op het gebied van dagelijks onderhoud en bouwkundige calamiteiten. Deze dienstverlening is een belangrijk onderdeel van SW Vastgoedverbetering en ontwikkelt zich snel over haar 11 vestigingen. Als Manager Dagelijks Onderhoud bouw je mee aan onze ambitie om 24/7 Bouwservice verder te professionaliseren in de richting van een vooraanstaande speler op het gebied van dagelijks onderhoud.

 

Gezien de fase waarin de afdeling zich bevindt, zijn wij op zoek naar een Hbo’er met ambitie. Enerzijds sta jij bekend om je hands-on mentaliteit; je doet opnames, je adviseert opdrachtgevers en beoordeelt offertes van onderaannemers. Maar naast deze werkzaamheden ben jij in staat om de professionaliseringsslag te maken met de afdeling, denk hierbij aan het ontwikkelen van processen en keuzes maken in de wijze van aansturing van het team tot het aannemen van nieuwe collega’s. Oftewel, in de ochtend sta je met veiligheidsschoenen aan een opname te doen en ’s middags praat je met een belangrijke opdrachtgever over een langdurige samenwerking. Groeit de afdeling dan groei jij in de (nabije) toekomst ook in jouw functie en zal jij meer en meer als manager gaan opereren. Maar wel een manager die hands-on blijft denken.

 

De taken

  • Je geeft direct leiding aan een team van vier medewerkers;
  • Je bent taakinhoudelijk verantwoordelijk voor een effectieve inzet van de circa 15 vaklieden;
  • Je bent verantwoordelijk voor het algehele proces van intake, planning, uitvoering en facturatie;
  • Je beoordeelt technische opnames, uitgaande offertes en adviseert opdrachtgevers;
  • Onderhoud contacten met leveranciers;
  • Je benadert potentiele klanten en werkt aan een duurzame omzetgroei.

 

Gevraagd

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in de techniek of (technische) Bouwkunde;
  • Een hands-on mentaliteit is een voorwaarde;
  • Ervaring en visie op het gebied van dagelijks onderhoud is een pre;
  • Affiniteit met IT en bedrijfsprocessen;
  • In staat om op verschillende niveaus te communiceren, zowel technisch al commercieel;
  • Goed in staat om hoofd- en bijzaken van elkaar te kunnen onderscheiden

 

Wat mag je van ons verwachten?
SW biedt je een dienstverband met uitstekende marktconforme arbeidsvoorwaarden. Je mag leiding geven aan een enthousiast en fris team die graag meewerkt aan onze ambities en wordt actief ondersteund door directie en de andere collega’s van het centrale team.

 

Interesse?
Denk je een bijdrage te kunnen leveren aan het succes van SW Vastgoedverbetering en de Bouwservice in het bijzonder? Stuur dan je motivatie voorzien van CV aan kpoppema@swbv.nl. Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Koen Poppema, Directeur bedrijfsvoering, 06 2542 5115.

 

Open vacature als PDF

Online solliciteren

Curriculum Vitae

Geef uw CV op, als tekst of bestand (maximaal 2Mb). Wij geven voorkeur aan Word-, PDF- en plaintext formaat. Opgave van een CV is vereist voor het versturen van dit formulier.

Sollicitatiedetails