Loading

Samen met de bewoners

Samen met bewoners

Bewoners

80% Emotie – 20% Techniek

Je ‘thuis’ is de belangrijkste plek, voor elke bewoner. Onderhoud en renovatie zijn daarom altijd ‘intensief’ voor bewoners. De vaklieden van SW komen al jaren lang bij bewoners over de vloer. Als geen ander ervaren ze steeds weer dat onderhoud en renovatie 80% emotie is en 20% techniek.

Bewoners hebben voorafgaand aan het onderhoudsproject vaak al veel vragen.

“Wat verandert er aan mijn woning? Hoe lang gaan de werkzaamheden duren?
Bij wie en wanneer kan ik met mijn vragen terecht?”

Open communicatie, persoonlijk contact, afspraak is afspraak en rekening houden met elkaar zijn de basisprincipes. Wij vinden dit belangrijk, want de bewoners maken een onderhoud- of renovatieproces het meest intensief mee.

Bewonersbenadering

Een communicatieplan per project, van voorbereiding tot en met nazorg, biedt de bewoners de duidelijkheid die van belang is. Van bewonersinformatieboekje tot renovatiekalender, van inloopmarkt tot woonconsulente op de bouw. Passend bij de intensiteit van de veranderingen en het type bewoners zorgen we voor een maatwerk aanpak.

Meer weten?

Wilt u meer weten over onze bewonersbenadering? Bel 0546-867867 of stuur een e-mail naar info@swbv.nl .